Selasa, 1 Januari 2013

Selamat Tahun Baru 2013

01 Januari 2013...Syukur Alhamdulillah pada Allah S.W.T kerana masih memberi peluang pada kita untuk meneruskan kehidupan di permulaan hari pertama Tahun baru 2013.
Admin pasti ramai yang sambung cuti esok memandangkan esok sesi baru persekolahan tahun ini bermula. Admin pun tidak terkecuali, ambil cuti untuk uruskan persekolahan anak. Apa Azam anda tahun ni? Bagi admin, admin berharap agar CAC akan makin berkembang dengan aktiviti memancing sepanjang tahun 2013. Disamping itu, admin berharap keluarga CAC akan bertambah BESAR dengan penyertaan ahli baru, dan adnim berharap setiap perancangan yang akan diatur oleh pengerusi CAC, Bendahari atau admin sendiri mendapat sokongan semua ahli.

01 Januari 2013, apa aktiviti anda? bagi mengisi kebosanan, admin cuba-cuba usha sungai kat belakang rumah. Memang dari dulu lagi admin tahu kat belakang rumah ada sungai tapi tak berminat nak jenguk ke situ memandangkan semak tebal dan pada fikiran admin ada ke ikan kat sungai tu. Disebabkan kebosanan melampau, admin gagahkan juga untuk jenguk kat belakang rumah. Rupa-rupanya kawasan tebing sungai telah dibersihkan oleh kontraktor bagi membaikpulih tebing sungai yang rosak di belakang dapur jiran. Rupa-rupanya kat sungai belakang rumah ada lubuk yang boleh dikatakan berpotensi.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan