Isnin, 21 Januari 2013

Jelajah Joran K.L Siri-6

Pada 19/01/13, Sabtu yang lepas telah berlangsung satu pertandingan Memancing 'Jelajah Joran Kuala Lumpur Siri ke-6' anjuran DBKL bertempat di Tasik Metropolitan Kepong, Kuala Lumpur dari 9.00 pg hingga 1.00 ptg.

C.A.C telah menghantar wakil iaitu Saudara Pengerusi En. Syukri dan En. Din. Manakala ahli yang lain tidak dapat menyertai sama disebabkan ada urusan yang perlu diutamakan.

Walaupun tidak dapat menyertai pertandingn ini, En. Zairol tetap hadir untuk memberi sokongan moral kepada rakan-rakan.

Tn. Pengerusi C.A.C, En. Syukri berjaya menaikkan 3 ekor Tilapia yang saiznya tergolong dalam usia remaja di antara 0.040 gm, 0.50 gm dan 0.070 gm
En. Din pula berjaya menaikkan seekor keli yang hampir mencecah 1 kg. (tetapi tidak berjaya memasuki ranking).





Tn.pengerusi bersama ahli  C.A.C. yang sabar menanti umpan di curi mngsa.


Dua org 'Cowboy' yang tersilap masuk padang.

Para pemenang bergambar bersama. TAHNIAH!
Yang tak tahan, juaranya budak je tu..tapi nak buat macam mana dah nama nya pun rezeki. Kalau dah rezeki dia...tidak kemana..

En. Syukri hanya berjaya memduduki ranking ke-30. Dapat la RM30. Kira balik modal dan untung RM10. Tahniah lah buat Tn. Pengerusi C.A.C. usaha lagi ok..mana tahu untuk pertandingan akan datang ada rezeki yang lebih besar menanti.

Diharapkan agar semua ahli C.A.C dapat sertai pertandingan akan datang sempena 'Hari Wilayah' nanti pada 2 Februari 2013 yang mana tempat pertandingan belum dipastikan lagi. Apa apa hal, kita tunggu update dari pihak penganjur.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan